Je snadné vybudovat firmu, když důvěra mezi účastníky dosáhne té správné úrovně. Rozhodnutí jsou přijímána vědomě, projekty jsou prováděny včas, týmu dominuje podpora a vzájemná pomoc, zatímco se podnikání rozvíjí. V oblasti logistiky závisí úspěch společností přímo na kvalitě služeb, rychlosti reakce, spolehlivosti dodávek a bezpečnosti nákladu.
V zájmu zachování důvěry firemních klientů pravidelně organizuje mezinárodní přepravní a logistická skupina společností AsstrA-Associated Traffic AG audity mezi partnerskými dopravci. Díky těmto plánovaným kontrolám společnost udržuje kvalitu dopravních služeb na úrovni požadované spotřebiteli a také sleduje vyplnění specifických požadavků partnerů do průmyslových dokumentů, jako je například SQAS pro přepravu chemických produktů, HDP pro přepravu farmaceutických výrobků.
„Audity dopravních partnerů ve společnosti provádíme více než 10 let. Zákazníci AsstrA obdrží osvědčení o splnění přepravních požadavků pro každý typ nákladu. Proto pravidelně a pečlivě provádíme inspekce dodavatelů. Rozhodujícími kritérii, kterým věnujeme pozornost, jsou technické použitelnost a vybavení, bezpečnost, ochrana životního prostředí a sociální odpovědnost podniků,“ říká Vladislav Aleinikov, vedoucí oddělení kvality, životního prostředí a bezpečnosti práce v AsstrA.
Spolupracovníci AsstrA, kteří absolvovali externí školení a certifikaci, vyjíždějí přímo ke svým vozovým parkům, aby zkontrolovali potřebnou dokumentaci a povolení. Mezi nutné dokumenty ke kontrole patří - ATP certifikát (upravuje použití izolovaného objemu pro dodání potravin), datový list, licence atd. Prohlížejí si vozový park, pořizují záznamy o vozidlech pomocí fotografování a natáčení videa, vyplňují formuláře hlášení.
„Na základě výsledků auditu se generuje podrobná zpráva pro dodavatele dopravy a stanoví se procento shody. Poté se rozhodne o další spolupráci, objemu objednávek, a také o přístupu k přepravě konkrétních kategorií zboží. Dnes má AsstrA ve svém portfoliu více než 15 000 dodavatelů. Kontroly se provádějí pravidelně, ale v současné době jsou dočasně pozastaveny z důvodu epidemiologické situace. V druhé polovině března 2020 se nám podařilo provést audit několika dopravců v Polsku. Po dokončení karanténních opatření plánujeme audity také na Slovensku a v Litvě,“ dodává Vladislav Aleinikov.
Díky pravidelným auditům dopravců získávají klienti AsstrA důvěru v bezpečnost přepravovaného zboží a záruku dodržování environmentálních standardů a zásad podnikání.