Korporátní skupina AsstrA je hrdá na to, že spolupracuje s více než 10 000 partnery v oblasti přepravy. V průběhu roku 2019 provedla AsstrA 161 000 přepravních objednávek, kdy bylo běžně v rámci jednoho pracovního den dokončeno více než 600 objednávek. I po 25 letech organizování mezinárodní přepravy a spolupráce s renomovanými zákazníky zůstává pro společnost AsstrA hlavní prioritou neustálé udržování a budování pevných vztahů s přepravními společnostmi.
Společnost spolupracuje každý rok s větším počtem klientů a poptávka po jejích přepravních službách neustále roste. Dodavatelé spolupracující s korporátní skupinou mají širokou škálu výhod.
Dlouhodobá rekordní dráha úspěchů
Švýcarská korporátní skupina AsstrA-Associated Traffic AG působí na trhu dopravních služeb již 25 let. Díky mnohaletým zkušenostem, které má společnost AsstrA ve svém oboru, a dobře zavedeným vztahům s největšími světovými společnostmi v nejrůznějších odvětvích, se mohou její přepravní partneři spolehnout na pravidelný příjem denních objednávek bez ohledu na sezónní výkyvy.
Globální pokrytí tras
Tým skupiny AsstrA obsluhuje dlouhé a krátké trasy mezi EU, SNS, Asií a USA. Společnost má velkou síť zástupců a poskytovatelé dopravy si určují trasy podle svých vlastních obchodních cílů.
Plánování trasy pro cestu tam i zpět
Díky neustálému proudu zpátečních objednávek se dopravci, kteří spolupracují se společností AsstrA vyhýbají „prázdným letům“. Efektivní plánování tras a procesy objednávání přepravy pomáhají dopravcům zajistit, aby každý cesta byla zisková.
Bezhotovostní tankování
Přepravní partneři mohou za palivo a technické kapaliny platit pomocí speciálních předplacených čipových karet. Elektronický systém jim zaúčtuje cenu za tankování a poskytuje podrobné zprávy s uvedením místa a času tankování, typu a množství paliva a provozních nákladů.
Vyúčtování mýtného
Díky speciálním kartám provádějí dopravci bezhotovostní platby za využití veřejných placených silnic, mostů a tunelů. Tím je zajištěna rychlá správa a analýza nákladů na dopravu.
Vrácení DPH
Korporátní skupina ve spolupráci s partnery vrací dodavatelům za palivo zakoupené v Evropské unii DPH.
Trajektové služby
AsstrA nabízí interní službu, která umožňuje rezervaci trajektů. Tato služba je k dispozici výhradně partnerským dopravcům a pomáhá jim šetřit čas a peníze.
Služba ROLA
AsstrA poskytuje služby Rollende Lanstraße (ROLA), které podporují přepravu naložených vozidel po železnici. Tato forma intermodální dopravy umožňuje řidičům odpočívat ve speciálně navržených vozech na určitých trasách.
Pojištění odpovědnosti dopravce
Partnerským dopravcům je poskytována pomoc s formalitami souvisejícími s pojištěním odpovědnosti dopravce (CMR).
Včasná platba
U všech poskytovatelů přepravních služeb jsou vždy ctěny platební podmínky. Je zaručeno, že faktury dopravců budou zaplaceny do 45 dní od obdržení ordinálních dokumentů.
Zjednodušené procesy na celnici
Celní odbavení přepravců probíhá u 8 interních agentur skupiny AsstrA v Německu, Polsku, Bělorusku, Rusku a Litvě. Poskytované služby zahrnují vydávání tranzitních prohlášení T1 platných v celé EU a ve Švýcarsku, na polských hraničních přechodech v Koroschinu, Borovniku a Kuznice, jakož i na litevských hraničních přechodech v Medininkai, Lavorishskesu a Raigardasu.
Celní agentury společnosti AsstrA také registrují elektronické kopie TIR karnetů v systému NCTS v Německu a Polsku. Mezi další z poskytovaných služeb patří registrace oznámení o elektronickém předběžném informování (EPI) ve vztahu ke zboží dováženému na území celní unie po silnici, jakož i předběžné oznámení PI a osvědčení záruky pro dovoz do Ruska. K dispozici je rovněž možnost konzultace celních formalit a celního odbavení.
Kontakt 24/7
Odborníci společnosti AsstrA jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby okamžitě vyřešili všechny problémy spojené s dodávkou zboží.
Portál dodavatele
Přepravní partneři používají vlastní internetový portál společnosti AsstrA k získání exkluzivního přístupu k přepravním objednávkám, které nejsou k dispozici na jiných webových stránkách nebo na burzách. Objednávky jsou k dispozici ze všech oddělení a na všech místech po celém světě, kde společnost AsstrA působí.
Účast na výběrových řízeních
AsstrA pravidelně pořádá výběrová řízení mezi dopravci. Díky účasti mohou dopravci budovat dlouhodobé pracovní vztahy se skupinou AsstrA s přístupem k pravidelným objednávkám přepravy a věrnostnímu programu společnosti.
Systém Track&Trace Visibility
Tento systém umožňuje nepřetržité sledování zásilek. Urychluje komunikaci mezi přepravci, odesílateli a klienty a pomáhá všem účastníkům logistického řetězce pracovat co nejefektivněji. Díky funkci Track&Trace Visibility je plnění objednávek transparentní a prostoje a zpoždění jsou řešeny mnohem rychleji. Optimalizovaná produktivita dopravy a skladovací prostor pomáhají zvyšovat obrat.
Vitali Eremenco
„Práce s přepravci je významnou součástí našeho každodenního provozu. Proto se snažíme zajistit, aby tyto vztahy zůstaly pevné. Zaručujeme transparentnost našich logistických pracovních toků. Setkáváme se osobně s našimi dodavateli a poskytujeme komplexní škálu služeb, tak aby byla spolupráce s námi jednoduchá, bezpečná a zisková,“ shrnuje Vitali Eremenco, náměstek COO pro silniční nákladní dopravu ve společnosti AsstrA.