Vladislav Lagun
S blížícím se Novým rokem a vánočními svátky neustále roste poptávka po logistických službách s tempem růstu 2–5 % ve srovnání s ostatními měsíci v roce. Dochází k výraznému nárůstu poptávky po dodávkách zboží v oblasti FMCG, módy a krásy a high-tech průmyslu. AsstrA International Group nabízí flexibilní logistická řešení a zdůrazňuje důležitost včasného plánování pro podporu zákazníků během tohoto období.
Mezi zářím a listopadem AsstrA zaznamenala nárůst poptávky, když se zákazníci připravovali na prázdninové prodeje. Mezi klíčové trasy patří Evropa, Čína, jihovýchodní Asie a země SNS s rostoucím zájmem o zásilky ze Severní Ameriky a Turecka. Z těchto míst AsstrA organizuje pravidelné dodávky FMCG produktů, chemického zboží a dětských hraček.
Postup AsstrA se zaměřuje na přizpůsobení řešení individuálním potřebám zákazníků, zajištění flexibility a spolehlivosti logistických služeb.
“Špičkové sezóny vyžadují nejen vysokou úroveň služeb, ale také schopnost rychle reagovat na změny. AsstrA se věnuje optimalizaci kapacity a provozních zdrojů na dynamickém trhu, a to i ve srovnání s jinými obdobími 4. čtvrtletí. Naše strategie diverzifikace naší dodavatelské základny umožňuje našim klientům úspěšně zvládat sezónní výzvy a dosahovat svých obchodních cílů,“ říká Vladislav Lagun, obchodní ředitel.
Tým AsstrA implementuje komplexní strategie, které zahrnují vše od plánování po monitorování a kontrolu dodávek v reálném čase. Globální síť partnerů a optimalizace tras umožňuje efektivní správu velkých objemů a zajišťuje včasné dodání, a to i v těch nejrušnějších měsících.
Na rychle se měnícím trhu jsou transparentnost a spolehlivost obzvláště důležité v sektoru B2B, kde záleží na každém detailu. AsstrA zůstává důvěryhodným logistickým partnerem, který nabízí přizpůsobená řešení, která zákazníkům pomohou s jistotou splnit prázdninové výzvy a zajistí, že nebudou přehlédnuty žádné detaily.