Naše železniční dopravní služby zahrnují přepravu "od dveří ke dveřím". Vagony s vysokou nosností (1 železniční vůz má nosnost 3 plně naložených kamiónů) umožňuje přepravit větší náklad v jednom celku kolejových vozidel - a to našim zákazníkům výrazně snižuje náklady. Dlouholeté zkušeností a kompetence našich zaměstnanců zajišťují vysokou úroveň zabezpečení, maximální soulad se všemi požadavky a efektivitu během přepravy.
VÍCE INFORMACÍ
-
Typy přepravovaného nákladu:
- Náklad v kusových obalech vyžadující manuální nebo mechanické naložení v zakrytých vozech a kontejnerech;
- Těžký a nadrozměrný náklad vyžadující při nakládání na otevřená auta, platformy a transportéry jeřáb;
- Tekutý a pevný sypký náklad přepravovaný v otevřených vozech nebo zvláštními kolejovými vozidly.
Druhy železniční přepravy:
- Přeprava vozidel a dalšího speciálního nákladu ve speciálních železničních vozech,
- Přeprava zboží vyžadujícího speciální teplotní podmínky s využitím izolovaných železničních vagonů, chladírenských železničních vagonů,
- Přeprava lehkého a vysoce kapacitního nákladu (více než 120 m3),
- Přeprava organizovanými rychlíky. Zkrácené dodací lhůty na dlouhé vzdálenosti s využitím železničních služeb srovnatelných s rychlostními osobními vlaky.
-
- ROKY ZKUŠENOSTÍ
Již více než 20 let se specializujeme na asistenci zákazníkům z různých průmyslových odvětví. Nabídnout můžeme řadu zkušeností a řešení šitá na míru individuálním požadavkům každého zákazníka.
- ŠIROKÁ GEOGRAFIE
Naše zastoupení se nacházejí v různých zemích a s vašimi požadavky ohledně přepravy vám pomohou naši zaměstnanci, kteří mluví plynně několika cizími jazyky. Můžete si být zcela jistí, že dopravu a komunikační procesy maximálně zjednodušíme
- KOMPLEXNÍ SLUŽBY
Naši zkušení zaměstnanci zajistí požadované a optimální logistické služby, včetně železniční přepravy, tranzitního skladování, celního odbavení a pojištění nákladu. Naše kanceláře v zemích Evropy a 8 celních úřadů, které se strategicky nachází po celé Evropě a SNS, nám umožňují nabízet inovativní logistická řešení.
- KOMBINOVANÉ LOGISTICKÉ STRUKTURY
Organizace železniční přepravy z Evropy, pobaltských zemí, SNS, Balkánu, střední Asie, Číny a Středního východu s využitím kombinované silniční, námořní a letecké přepravy.
- SPOLEHLIVOST
Přeprava v železničních kontejnerech a vhodné rozložení nákladu, vážení, označování, včetně označení nebezpečného zboží - to vše zajišťuje maximální bezpečnost po celou dobu přepravy.
- ROKY ZKUŠENOSTÍ
-
-
Počáteční body: Wu-chan, Che-fej, Su-čou, Čeng-čou
Cílové body: Varšava, Hamburg, Duisburg
- Klienti musí dopravit náklad na vyznačené místo převzetí, případně tak může učinit AsstrA, v souladu s přepravní objednávkou.
- Pokud je zásilka realizována od odesílatele (od dveří do stanice, od dveří ke dveřím) musí k odběru zboží dojít 4 - 7 dnů před odjezdem vlaku, v závislosti na vzdálenosti od výchozí stanice.
- Pokud má nákladová jednotka více než 2 tuny váhy nebo délku nad 3 metry, platí dodatečné nákladové náklady v počátečním a cílovém bodu.
- Konečný termín nakládky je 3 dny před odjezdem vlaku.
- Konečný termín celního odbavení je 2 dny před odjezdem vlaku.
- Odesílatel předloží sadu dokumentů k vývoznímu celnímu odbavení v Číně a dále nezbytné licence na importní/exportní celní postupy.
- Nákladový prostor je kontrolován před odjezdem vlaku.